Brytyjczycy bardziej ufają internetowemu sklepowi niż Partii Pracy

Category: inne
27 lipca, 2020

Brytyjczycy po większym poziomie ufają internetowemu sklepowi jak i równiez księgarni Amazon niż rządzącej od 1997 r. Partii Pracy. Zaufanie do firmy telekomunikacyjnego British Telecom przewyższa zaufanie az do parlamentu – wynika wraz z piątego z kolei dorocznego sondażu firmy Decision Technology (Decision Technology Brand Personality Survey 2009).

Sondaż, o którym poinformowano w komunikacie prasowym PRNewswire (wiodący światowy serwis sprzedazy informacji korporacyjnych) przeprowadzono wśród 1, 4 tys. osób oceniających 120 korporacyjnych firm towarowych jak i równiez instytucji życia publicznego.

Badanie z wykorzystaniem metod eksperymentalnej psychologii miało dzieki celu okreslenie, które wraz z marek uważane są zbyt najbardziej oryginalne, prestiżowe, o największej sile oddziaływania i za w najwyzszym stopniu przyjazne środowisku.

W firm najmniej zetelnych marek towarowych na szczycie sondażu uplasowała się Partia Pracy tuż zbyt tabloidem „The Sun”, Izbą Gmin i Parlamentem Europejskim.

Bardzo słabo wypadła też Międzynarodowa Konsolidacja Piłki Nożnej – FIFA, krytykowana ostatnio za „brak przywództwa jak i równiez moralnej odwagi” w związku z meczem Francja-Irlandia (kapitan drużyny francuskiej dotknął piłki ręką w spalonym, bez wzgledu na to bramka została uznana jak i równiez Irlandia nie zaakceptowac zakwalifikowała się do piłkarskich mistrzostw świata).

Najbardziej innowacyjną marką towarową jest Bing, a za najmniej uznano partie polityczne, Bank Anglii i ONZ.

Za w najwiekszym stopniu prestiżowe uznane zostały Mercedes-Benz oraz uniwersytet w Cambridge. Najmniej prestiżowe to tabloid „The Sun”, sieć supermarketów Lidl jak i równiez niskobudżetowe linie Rynair.

Modele towarowe na temat największej sile oddziaływania to Microsoft jak i równiez Tesco. Najsłabszą siłę dzierzy brytyjska partia Liberalnych Demokratów. Najbardziej zieloną marką (ekologiczną) jest sieć sklepów Body Shop, natomiast najmniej samoloty.

Metodologia zastosowana w doswiadczeniach opiera się na ratingu poszczególnych producentów towarowych z uwzględnieniem 45 różnych przymiotników. Do wyników aplikuje się następnie statystyczne modele określające „osobowość” poszczególnych marek po pięciu centralnych aspektach.

Decision Technology Ltd. jest grupą badawczą, częściowo akademicką, częściowo komercyjną, zajmującą się analizowaniem procesów podjecia decyzji. (PAP)

asw/ ro/ jra/

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy